نفسي منتدى فتكات يرجع زي زمان من خمس سنين

جوري

فتوكة
يرجي توضيح ماهى الخصائص التي يصعب استخدامها عن الاصدار السابق حتي نتمكن من تطويرها ؟
فين قسم العناية بالشعر هو موجود انا مش لاقياه وبلييز اكتبوا ع الفيس انه رجع محدش يعرف والتطورات حلوة جدا خصوصا بتوصلني كل الاشعارات من غير ما افنح المنتدى

Ema.my.love

فتوكة
احنا عايزين تجارب البنات القديمة اللي كانت علي فتكات
ياريت يرجع زي زمان كان سهل وكانت كل صفحة في نهايتها مكتوب اقسام المنتدي فين قسم معاملة للازواج واستشارات زوجية وقسم استشارات اسرية كل ماابحث مش عارفة اوصل ياريت تعملوا ملخص للاقسام نهاية الصفحة تحت زي زمان

رضوي رضوي

فتوكة
يرجي توضيح ماهى الخصائص التي يصعب استخدامها عن الاصدار السابق حتي نتمكن من تطويرها ؟
كنت بدخل بعضويتي القديمة مش عرفة ادخل والمواضيع كلها كانت قدمي عيزة اعرف لي حصل كل دة لوحد تاني اشتري ميفضل زي ماهو عادي انابقالي عشرين ولمة ابحث عن صدقة مفيش وكنت مخدة جيزة قبل كدا من فتكات لية معاها زكريات

انا كمان كنت عضوة في فتكات بأسم انا مش صدي صوت غير دة وكنت فعلا لى اصدقاء ومواضيع وحورات وصور وللاسف جيت ادخل علية مرة مفتحش وزعلت جدا فعملت دة بس للاسف زى الغريبة مش زى زمان

جوري

فتوكة
انا كمان كنت عضوة في فتكات بأسم انا مش صدي صوت غير دة وكنت فعلا لى اصدقاء ومواضيع وحورات وصور وللاسف جيت ادخل علية مرة مفتحش وزعلت جدا فعملت دة بس للاسف زى الغريبة مش زى زمان
اه والله الواحد إعلان على المنتدى ده

ingy

فتوكة جديدة
لو حد يا بنات يعرف خاطبه او وسيطة تكون بتوفق عرايس وعرسان لوجه الله تعالي مش مكاتب او حد بياخد فلوس وتكون من الجيزة او القاهرة ياريت يبعتلي نمرتها علي الخاص اشكركم

E

Eleen88

غير مسجلة
انا كمان قديمه على المنتدى من 2010 وعملت عضويه من 2016 ومش راضيه تفتح

يمكنك أيضا مشاهدة