نفسي منتدى فتكات يرجع زي زمان من خمس سنين

fatakat

مديرة الموقع
طاقم الإدارة
يرجي توضيح ماهى الخصائص التي يصعب استخدامها عن الاصدار السابق حتي نتمكن من تطويرها ؟

جوري

يرجي توضيح ماهى الخصائص التي يصعب استخدامها عن الاصدار السابق حتي نتمكن من تطويرها ؟
فين قسم العناية بالشعر هو موجود انا مش لاقياه وبلييز اكتبوا ع الفيس انه رجع محدش يعرف والتطورات حلوة جدا خصوصا بتوصلني كل الاشعارات من غير ما افنح المنتدى

Ema.my.love

احنا عايزين تجارب البنات القديمة اللي كانت علي فتكات
ياريت يرجع زي زمان كان سهل وكانت كل صفحة في نهايتها مكتوب اقسام المنتدي فين قسم معاملة للازواج واستشارات زوجية وقسم استشارات اسرية كل ماابحث مش عارفة اوصل ياريت تعملوا ملخص للاقسام نهاية الصفحة تحت زي زمان

حرفيا مجهود 7 سنين راح وكنت واخده لقبين تحت اسمى وللاسف دخلت بعضويه جديده عضويتى القديمه راحت فين
منزله موضوع بكدا
ياخساره المنتدى القديم بجد يا الف خساره كانت احلي ذكريات

روما

فعلا زمان كان اسهل بكتير حتى شكل المنتدى اتغير قوووى ع زمان ،انا متابعه المنتدى م زمان جدااا لكن اول مره اشترك

رضوي رضوي

كنت بدخل بعضويتي القديمة مش عرفة ادخل والمواضيع كلها كانت قدمي عيزة اعرف لي حصل كل دة لوحد تاني اشتري ميفضل زي ماهو عادي انابقالي عشرين ولمة ابحث عن صدقة مفيش وكنت مخدة جيزة قبل كدا من فتكات لية معاها زكريات

انا كمان كنت عضوة في فتكات بأسم انا مش صدي صوت غير دة وكنت فعلا لى اصدقاء ومواضيع وحورات وصور وللاسف جيت ادخل علية مرة مفتحش وزعلت جدا فعملت دة بس للاسف زى الغريبة مش زى زمان

روح

انا كمان بالصدفه دخلت وتفاجأت انه عضويتي القديمة راحت نفسي ترجع برضو كلها ذكريات

يمكنك أيضا مشاهدة

أكثر العضوات تحقيقا للنقاط