3 حاجات لو استمرتو عليهم لمده شهر جسمك هينور

المحتارة

فتوكة ونص
فتكات المحتارة
حل كل مشاكل الجسم

3 حاجات ي بنات لو استمرتو عليهم لمده شهر بس مش هتصدقوا النتيجه حرفيا هيكون جسمك بينور ومفيش اي جلد وزه ولا اسمرار أو خشونه انا كنت ماشيه ع روتين دا قبل فرحي وكل مره مكنتش بصدق اللي بيطلع من جسمي
دي مش انا انا بستحمي بس الموضوع اكبر من كدا احنا بقالنا سنين جلد ميت فوق جلد ميت فيعمل طبقه سوداء وخشنه وطبعا يغير من طبيعيه جسمك ولونه واسمرار طب نعمل ايه يرجعلنا لونا الطبيعي الموحد الفاتح ونعومه هقولكو ع طريقتي
انا كل اللي حواليا بشرتي بقت افتح من جسمي ⁦
❤️
⁩⁦
❤️
حرفيا جسمك هينور بس تجيبوا منتجات اصليه وبانتظام مره كل اسبوع -3 حاجات ( فرشاة الجسم _ الصابون المغربي بالنيلة الزرقاء واسكراب بايو جولد _ وليفه الحمام ويا سلام لو في لوشن ) انا اول مره استخدم صابون باالنيله الزرقا ايام جوزاي واتوهمت بيها هي فعلا علاج لكل مشاكل الجلد نعومة حجمه وتفتيح عملت خطوات هقولكو بالتفصيل ولو مشيتوا عليهم هتتبهري بالنتيجه شبه جسم الممثلين مفهوش غلطه ودي تجربتي بصراحه

1 - هتفتحي المايه السخنه خااالص وتقفلي الحمام كله عشان البخار يملأ الدنيا وكأنك ف ساونا وتدلعي

2 - البخار هيفتح مسام الجسم هتدخلي تحت المايه وتخليها اكتير قوه سخونيه تستحمليها ع جسمك دقيقتين
3 - خطوه هتجيبي الصابون المغربي بالنيلة الزرقاء وهتوزعى على جسمك كله وهتدعكى فى دوائر لحد ما تحسي أن الجسم امتص جزء من الصابون وركزى على الأماكن الغامقه بعدين هتغسلى جسمك كويس من الصابون المغربي
4 - هتجيبي الليفة المغربي وهتفركى فى دوائر من تحت لفوق وشوفى كميه الجلد الميت اللى هيطلع
قدام عنيك ازاى هتحسي فى ساعاتها أن البشره بتلمع من النضافه وافتحت درجه علي الاقل انتي لو مشيتى على الروتين ده هتنسي جلد الوزة تماما وجلدك هيبقي زى البيبهات حرفياً
5 - هتغسلي جسمك من الجلد الميت وهتجيبي إسكراب بايو جولد وده حكايه لوحده بيدى نضاره للجلد تجنن
وبيساعد اكتر فى التفتيح مع الصابون بالنيلة الزرقاء هتعملى إسكراب لكل جسمك كويس جدا وهتغسلي بشرتك بعد ما تخلصي بمياه فاتره لدافيه علشان نشد الجلد ونقفل المسام تعملي بعد كدا بفرشاة الجسم أو ممكن لا عادى وآخر واهم خطوه تجيبي لوشن للجسم استخدمت لوشن باريس فظيع وحطي بسرعه هيخلي ريحتك طول النهار فواحه ف الشقه

اقسم بالله الطريقه دي لو استمريتي عليها يوم كل أسبوع لمده شهر بس كل مشاكل جسمك هتتحل ( جلد وزه _ خشونه_ اسمرار _ جلد ميت _ تفتيح جسم وأماكن ) بس اهم حاجه مكونات اصليه جايه م المغرب وتشوفي بعنيكي الجلد الميت بيطلع
بصراحه انا كل اللي حواليا مصدقوش ازاي جسمي بقي افتح من بشرتي كدا

يعني مثلا اشتري الحاجات دي من عند العطار ازاي هاعرف اصليه ولا لا ما اكيد صعب تكون اصليه وصعب اوصل للأصلي
تسلم ايدك

يمكنك أيضا مشاهدة المنتدى التاريخ
F مطبخ فتكات 1
م الموضوعات العامة 0
م الموضوعات العامة 1
م الموضوعات العامة 0
م الموضوعات العامة 0
ف الموضوعات العامة 0
موني حوامل فتكات 0
F فضفضة وتجارب واستفسارات 1
S فرش شقة العروسة 0
ا حوامل فتكات 4