جوزي مش عايزني امسك تليفونه

المحتارة

فتوكة ونص
فتكات المحتارة
دخلت اخد تليفون جوزي اعمل مكالمه وهو نايم صحي وانا باخده وقام قعد مرضيش يدهولي ابدا وصمم ولما شكيت فيه قولتله مش هسيبك غير لما اعرف خايف من ايه قاالي مش خايف من حاجه وتمسكي تليفوني ليه ومش من حقك قولتله من حقي لما الاقيك خايف كده اعرف ف ايه شديته وجريت جري ورايا وفضل قاعد من الفجر لحد الساعه تسعة الصبح قدامي رغم انه هيموت وينام وعنده شغل الصبح كان ممكن ينام عادي وكنت هبعت الفليكسات واحطه تاني ومكنتش لا هشك ولاهدور وراه والله لو اتصرف عادي فضل مش راضي يسيبني افتح التليفون لحد ما تعبت ودوخت ورميتله التليفون في وشه من كتر التعب وقولتله مش عايزة اعرف عنك حاجه ..
الموقف ده اتكرر قبل كده كنا برة البيت كنت بكلم ماما من تليفونه وراجعين البيت واما خلصت شده من ايدي وفضلنا فالشارع للصبح والنهار طلع علشان حلفت منا طالعه البيت الا ما اعرف عمل كده ليه ومش راضي يسيبه ليه وشده كده ليه .. مع العلم عمري ما عرفت امسك تليفونه اصلا ومحاولتش قبل كده بس هو اللي في الموقفين دول خوفني وشككني انا ليا حق اشك؟ يعني دي تصرفات انسان طبيعي مش عامل حاجه خايف منها ؟؟
 

الدكتوره

فتوكة

ikey monitor هو من البرامج الفعالة التي تم الاعتماد عليها في مجال التجسس على الازواج، وأهم ما يتميز به هذا البرنامج أنه لا يمكن اكتشافه من قبل الشخص الذي نقوم بمتابعة حتى لو قام هذا الشخص بتحميل برنامج أخر هدفة اكتشاف ومنع التجسس لأنه يعمل على نظام ذكي وفعال​

 

يمكنك أيضا مشاهدة