زوجي مهميل فيا وروتيني اوي ..الكلام ده موجه ليه تفتكر. ايه الحل

اسمهان

فتوكة جديدة
لو قولتلك انك مخليني مخنوقه لدرجه اني بعيت عيت بكتمان نفسي وديق نفس مش عارفه ازاي قهولك اني جوايا حجات كتير اووووي مديقاني ومش عارفه اصلا اقولها ولا احددها وكمان متلخبطه وجوايا حجات كتيير حلوه ليك بس عشان بتعملها انا بحس اني مزلوله وعجزه حتي اني ابين حاجه مديقني من الي جوايا وببقي عامله زي الي فعلل يتقال عليها مش عجبها حاجه ومش بتقدر الخير الي هي فيه ومش عارفه انا فعلا نكديا كده ولا انت الي مقصر من نحيتي جامد ولكن بتساعدني وقت مطلوب منك حاجه انا مش فاهم ليه جوايا كده ..بتخرج زي مانت عاوز بتقابل صحابك وتسهر معاهم عادي وانا بكون ف البيت بتعبي وحملي والعيال ف مفيش اي حاجه قدامي عشان ارتاح من البهدله بتاعت العيال الي انت اصلا بتتعب منها ومش بتتحملها مفيش قدامي غير اني اطفي الانوار ودخلهم الاوضه وقول يلا نام واكبتهم واحاول اكبت نفسي معاهم تفتكر انا كده اكون بستهبل اني مخنوقه للعلم انك كل يوم بتخرج اي كان بتعمل ايه المهم انك مش بتكون زي مانا بكون ف البيت من الصبح لليل مع طلبات العيال ومشاكلهم وتحضير الغدا ...انا ليه كده ؟؟

Mariam MOo

فتوكة ونص
ربنا يصلح الحال واظبى على الصلاة والاذكار وقراءة القران وان شاء الله ربنا يرضيكى ويصبرك❤

يمكنك أيضا مشاهدة