حماتى اتحولت لوحش عملاق

تمارا محمد

فتوكة جديدة
سلام عليكم
اتمنى حد يفسرلى الحلم ده عشان مخوفنى اوى وجزاكم الله خيرا

حلمت خير اللهم اجعله خير كنت بتخانق انا وجوزى بس الشقه اللى كنا فيها مش بتعتنا بتعت واحده جارت ماما وحماتى المهم اتخنقنا مش فاكره ع ايه وحماتى كانت معانا وادخلت فى الموضوع وقالتلى كلام ضيقنى رديت عليها قولتلها ملكيش دعوه انتى ومتدخليش احنا الاتنين مع بعض ملكيش دعوه وانا فى العادى مش كده يعنى مش برد على حماتى المهم دخلنا المطبخ انا وجوزى وانا كنت متعصبه اوى وعماله ارمى واكسر فى الحلل وماما واخواتى وبنت خالتى كانت عند ماما كلهم سمعوا صوت التكسير ده وطلعوا جرى علينا

بس حماتى توهت يعنى وقالتلهم مفيش حاجه وفضلت ترقص المهم كان فى واحده طلعت معاهم الواحده دى انا مش بكلمها فى الحقيقه بسبب مشكله كده حصلت .. المهم استغربت اوى انها جت وكانت بتدينى جلده بتعت انبوبه بس انا مخدتهاش منها ومعبرتهاش بس كانت بتبصلى بطريقه عايزة تغظنى قولت ايه اللى جبها تانى واضيقت اكتر اتاريها قاعده مع حماتى وانا معرفش المهم نمت فى الحلم برضه وقلقت علي البت دى وهى دخله تعملى حاجه وانا نايمه انا خمنت انها قصت حته من شعرى وانا نايمه عشان تعملى عمل وبقيت عايزة اصحى بس مش عارفه كانه كابوس كل ده فى الحلم وبعد كده اتخنقت معاها ومع حماتى ولقيت حماتى اتحولت وبقت وحش عملاق والبت دى معاها وانا كنت مرعوبه وخايفه اوى وكنت هتجنن ازاى اللى حصل ده ونزلت من المكان ده بالعافيه وانا خايفه اوى منهم والبت دى طلعتلى من البلكونه ورمتلى كاب بتاع جوزى وشبشب او كوتش مش فاكره اوى خدتهم وطلعت عند امى هى فى البيت اللى جنبها ع طول طلعت وانا مصدومه ومنهاره ومرعوبه ومكنتش عارفه اتكلم خالص كنت عماله بس اخبط على رجلى ... وبس كده مش فاكره حاجه تانى .. اتمنى التفسير فى اسر

Mariam MOo

فتوكة ونص
هو انا مش بفهم اوووى فى تفسير الاحلام .....لكن واضح اوووى انك لازم تكونى حذرة وواخدة احتياطاتك فى التعامل معاها .......وربنا يستر ....حاولى تعرضى الحلم دا على منتدى لتفسير الاحلام ....عشان بايت عليه فيه تفاسير كتير

تمارا محمد

فتوكة جديدة
هو انا مش بفهم اوووى فى تفسير الاحلام .....لكن واضح اوووى انك لازم تكونى حذرة وواخدة احتياطاتك فى التعامل معاها .......وربنا يستر ....حاولى تعرضى الحلم دا على منتدى لتفسير الاحلام ....عشان بايت عليه فيه تفاسير كتير
مش هنا فى حد بيفسر الاحلام

Mariam MOo

فتوكة ونص
ايوه فى .......بس لو محدش رد عليكى....اتجهى لموقع تفسير الاحلام .....انا كنت قريت كتاب عن تفسير الاحلام بس مكملتوش عشان كدا بفهم بس مش اوووى يعنى

Mariam MOo

فتوكة ونص
مش هنا فى حد بيفسر الاحلام
دا لينك موقع لتفسير الاحلام لو حابه تخشى تسألى عن حلمك

يمكنك أيضا مشاهدة المنتدى التاريخ
عاشقة البحر الموضوعات العامة 1

يمكنك أيضا مشاهدة